Illamasqua Mirror Image

/
3 Comments
Hello, ljepotice :)


Ponovo se javljam nakon duuuugo dugo vremena.
Ako imam još kojeg čitatelja, svaka vam čast :D
Ako je netko slučajno navratio, da se predstavim: Ja sam Nic i tu i tamo napišem post :D
(ne smijem se ni nazvat blogericom :D)

I'm checking in after a long loooong time.
If there are any readers left, I bow to you :D
If anyone accidentally dropped by, let me introduce myself: My name is Nic and here and there I write a post :D
(I can't even begin to call myself a blogger :D)


Da vas udobrovoljim, evo vam video onoga što upravo gledam:
To please you, here is a video of what I'm watching at the moment:



Krasna pjesma, i nadam se da će cure daleko dogurati :)
Beautiful song, and I hope the girls will have a lot of succes :)


Sad kad ste mi oprostili/pobjegli glavom bez obzira, idem dalje :D
Now that you've forgiven me, I will move on :D

"Nedavno" je Anatomica u suradnji s Illamasquom održala make-up natječaj gdje je trebalo ili napravit rekreaciju looka iz Illamasquinih dosadasnjih kolekcija, ili izmislit i objasnit neku svoju kolekciju :)

Natječaj je odavno završio, ali tek sad stavljam svoj entry na blog (jeeej, ja :D )

"Not" a long time ago, Anatomica, in cooperation with Illamasqua, held a make-up competition where you had to recreate a look from an existing Illamasqua collection, or you had to make up your own collection and explain it.

The contest is long over, but I'm writing a post about it now (yaaay, me :D ) 





A sad slijedi kopipejst opisa zamišljene kolekcije, koji sam nadahnuto napisala oko 2 ujutro, kad sam zavrsila sa šminkanjem :D
Ako obećate da nema smijanja! Držim vas za riječ :D

And here it is a copypaste of the explanation of my imaginary collection, that I wrote inspired at around 2am, after I finished painting myself :D
But only if you promise not to laugh! :D


"S obzirom da jednako obožavam sve Illamasqua kolekcije, nikako se nisam mogla odlučiti koju da pokušam rekreirati, a onda su mi krenule svakakve ideje padat na pamet i rodilo se ovo :D
Predstavljam pokušaj ideje za još neizašlu kolekciju :hipster:

Ime je "Mirror Image" i predstavlja podvojenost svake osobe. Lijevi dio pokazuje nas kakvi hodamo svijetom, izgled kojim ostavljamo prvi dojam i prema 
čemu nas ljudi stavljaju u ladice. Desni dio pokazuje naš unutarnji život, boje koje nas opisuju, ono što vidi jako mali broj ljudi koji nas uistinu poznaje.

Kolekcija bi se sastojala od palete s četiri sjenila i to bež, smeđe, zelene i ljubičaste, pri čemu bi bež i smeđa bile mat (npr. Succumb i Jules, izgledaju mi mat na swatchevima), a zelena i ljubičasta bi bile shimmeraste i jako pigmentirane. U kolekciji bi bile i ljubičasto-zelene duge trepavice, ljubičasta Masquara (ali žarko ljubičasta) i Precision Ink u nijansi Abyss, ali s tankim preciznim kistićem, umjesto standardnog vrha. U kolekciji bi mogli biti reizdani i Box i Kontrol (iako su iz svjezih kolekcija, ali nema veze, savršeni su :D)"


"Considering I love each Illamasqua collection equally, I couldn't decide which one to recreate, and then I started to get so many ideas, so this one happeden :D
I give to you an attempt of an idea of the yet unpublished collection :hipster:







S obzirom da je bilo davno ne sjećam se što sam sve koristila, ali znam da mi je najdraze zeleno sjenilo napola umrlo za potrebe ovog looka :(
Na usnama su Box i Kontrol, a na licu zeleno tirkizasto sjenilo iz Wet 'n' Wild Blue had me at hello palete :)

Considering this was a long time ago, I can't remember every product I used, but I know that my favorite eyeshadow almost died for this look :(
On my lips are Illamasqua Box and Kontrol, and on my face the green-turquoise eyeshadow from Wet 'n' Wild Blue had me at hello palette :)


Još malo pa je i Noć vještica, tako da mogu reć da sam dosad čekala s objavom, kako bih vam dala inspiraciju :zubo:

Lookove ostalih natjecateljica možete pogledati u ovoj galeriji :)

Halloween is coming soon, so I could say I waited with this post on purpose, to give you some inspiration :D
Gallery of the other contestants' looks, you can find here :)





A sad bježte na zakon novi blog kojeg pišu Girly Von Bunch of Girls i Lee :



Za kraj: LEE SRETAN ROĐENDAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Hvala na čitanju :*
Thank you for reading :*

Lots of kisses, and don't catch a cold,
sneezy Nic 

Puno pozdrava i čuvajte se prehlada,
prehlađena Nic









You may also like

3 comments:

  1. Look sam ti još davnih dana iskomentirala, you Hulk girl :P :P
    A za ovu posebnu posvetu ću ti samo stavit <3 i :* :))
    Najbolja si! :*

    ReplyDelete
  2. Jako mi se sviđao ovaj look. I onda i sad :) što se tiče prehlade želim što brži oporavak draga. Ja sam ju već prošla, a još me kašalj gnjavi :*

    ReplyDelete
  3. dobra si, za pokaz nikad nije kasno :D
    a kao što si rekla i sama, halloween je na vratima ;)

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.