Hot wax demoustaching

/
15 Comments
Hello :)

kao što sam napisala i na facebook stranici bloga, slike za današnji post mi stoje u kompu spremne za objavu već nekih desetak dana. Razlog neobjavljivanja je što i nisu baš lijepe za gledati :D

Kao i većina tamnokosih žena, imam problema s dlakama na nadusnici tj. brkovima.
Nisam ih smatrala velikim problemom, sve dok nisam pokušala napraviti prve slike swatcheva ruževa na usnama.
Kad sam pogledala slike, vidjela sam užas :D

Naravno, brkovima se ne moraju sve žene zamarati. Većina žena može proći bez da ih depilira, ovisno o njihovoj izraženost. Međutim, blogerice bi morale pridati posebnu pažnju depilaciji nadusnice (naravno, ako imaju vidljive dlačice), jer je jedan od najvećih grijeha beauty bloganja napraviti swatch ruža na usnama, uploadati ga na blog i s čitateljima podijeliti svo vaše bogatstvo dlaka poviše npr. fuksijastog ruža. Naravno, kao i s gadnim swatchevima lakova za nokte, ako vam se ruž i dalje sviđa, nakon što ste ga vidjele okruženog dlakama, znači da ga stvarno želite :D

Vosak je najbrži i najefikasniji način za rješavanje neželjenih dlaka te sam u početku počela eksperimentirati sa trakicama s voskom za depilaciju nadusnice. U teoriji je postupak poprilično jednostavan: uzmete fen, zagrijete trakice (puno brže i bolje nego da trljate trake između dlanova), nalijepite ih pažljivo na područje koje želite riješiti dlaka, pričekate malo te povučete u smjeru obrnutom od smjera rasta dlačica i sve je skinuto.

Međutim, traka je prevelika za nadusnicu pa je treba odrezati na pravu veličinu. Kad je napokon odrežete, morate paziti na vosak koji ostane na škarama, a kojeg ionako ima premalo na trakama. Kad ga napokon zalijepite, morate paziti na usne. Nije mi se jednom dogodilo da zajedno s brkovima otkinem i dio kože s gornje usne, što rezultira krastom na usni slijedećih tjedan dana. Ako ste i uspjele ostati u komadu i ne ostaviti dio kože na vosku, ostane vam toliko viška istoga na koži da morate uzeti neko ulje da ga maknete.

Rezultat voskanja s trakicama je natekla uljava koža i ozlijeđene usne.


Jedne zimske večeri sam bila na kavi (čitaj: kolaču) s mojom dragom Irenom koja je po struci kozmetičarka (i to jako dobra, ako ste blizu Trogira, znate kome morate ići ;) te sam bezočno iskoristila priliku da je ispitam o svim tajnama voska. Rekla mi je da postoje razlike u kvaliteti hladnog voska, ali da je svaki vrući vosak dobar.
Hladni vosak je svaki onaj kod kojeg su potrebne trakice od raznih materijala da ga skinu, zajedno s dlačicama, s kože. Također, hladni vosak se zove tako jer je u polutekućem stanji i na sobnoj temperaturi, te nije potrebna visoka temperatura da postane tekuć. Vrući vosak je na sobnoj temperaturi krut i tvrd te postaje tekuć tek na visokim temperaturama tj. treba ga zagrijati na vatri ili ploči. Prvo što sam napravila iza razgovora s Irenom, kad sam se dokopala prve drogerije, kupila sam Čupko vrući vosak.





Čupkov vrući vosak u dm-u košta 29,90kn. Dolazi u jako zgodnoj metalnoj posudici, zajedno s metalnom ručkom, plastičnom špatulicom za nanošenje, vrećicom aloe vera gela, uputstvima te trenutno s testerom Melem kreme.







Nažalost, bijela špatulica je nespretna i prevelika za precizno nanošenje voska na nadusnicu, tako da sam se ja snašla s jednim čistim štapićem za zanoktice, koji je savršen za ciljano nanošenje vrućeg voska na kožu u tankom sloju.




Sad idemo na malo gadnije slike :D Tko se boji dlaka, neka ne klikće.
Osobno se ne sramim svojih brkova, niti me pretjerano zamaraju. Jedan od razloga što sam se pomirila sa situacijom s dlakama je što me prije nekih šest mjeseci uhvatio dosta teški slučaj neurodermatitisa, prvo na samim usnama, a zatim se proširio na područje oko usana. Kako mi je koža oko usana bila užasno oštećena, nije mi padalo na pamet maltretirati ju s bilo kojim načinom depilacije. Sad znate zašto odavno na blogu nema nikakvih full face slika :D

Nasreću, došla sam do dobre dermatologice koja mi je uspjela sanirati situaciju, koju sad držim pod kontrolom te se i koža oporavila. Savršena prilika za slikanjem cijelog procesa odbrčivanja i maltretiranjem širog pučanstva svojim mustašem.

Daklem, nakon nekoliko mjeseci nedepiliranja, situacija izgleda ovako:


S obzirom da nisam bila u svom stanu kad sam ovo slikala, osvjetljenje u kupaoni nikako nije odgovaralo mom aparatu pa su ostale slike napravljene iPhoneom koji ima tendenciju naglašavati dlake.

Slikano s mobitelom, dobijete ovo (što i nije loše, jer u principu želim pokazati prije/kasnije situaciju):



Vosak sam zagrijala na keramičkoj ploči za kuhanje, pričekala da se malo ohladi i krenula.
po prvi put na blogu, moje lice bez trunčice šminke, sa osušenim voskom :D



Dovoljan je tanak sloj voska da se lijepo zalijepi na kožu, ali sloj mora biti dovoljno debeo da ga možete odlijepiti. Nakon najviše 30 sekundi, vosak je suh i može se odstraniti. Za ovo vam ne trebaju nikakve trakice, samo malo potkopate noktom i ode :)
Za razliku od traka s voskom, odlijepljivanje suhog vrućeg voska ne boli (ili barem manje boli).
Nakon što skinete vosak, primjetit ćete da je koža krasno hidratizirana, a s obzirom da se vosak sasvim sasuši, čišćenja viška je apsolutno jednostavno.


Možete primjetiti razliku lijeve i desne strane, nakon samo jednog poteza.


Na depiliranoj strani je koža malo nateknuta te splasne nakon nekih pola sata do sat vremena.
Prednost vrućeg voska nad hladnim je što možete lagano dohvatiti inače teško dostupne dlake, u kutovima usana, ili skroz na rubu istih, jer se vrući vosak ne lijepi za usne, nego samo za dlake.

Naravno, morate paziti da se vosak ipak malo ohladi, prije nego ga stavite na kožu, da ne dobijete opekline.

Voilà!


Jedino što vam preostaje nakon voskanja je uzeti pincetu u ruke i maknuti dlake koje su vam promakle.
Postupak je brz (dovoljno je 15 min kad se ispraksirate), ne boli jako, riješi vas dlaka bez oštećivanja kože, a jedno pakiranje vrućeg voska od 30 kn traje minimalno tri mjeseca (ja svoje prvo pakiranje još nisam potrošila, a imam ga već šest mjeseci, iako treba uzeti u obzir da se nisam depilirala tri mjeseca radi dermatitisa).


Nadam se da nećete masovno prestat pratit blog zbog neprimjerenih slika te da će vam moja iskustva s voskanjem barem malo pomoći.
Još jednom vas molim da, ako se budete depilirale vrućim voskom, jako pazite da se ne opečete.
Ako vas je strah, pričekajte da se vosak malo stisne prije nanošenja, da postigne konzistenciju pudinga, tada bi trebao biti dovoljno hladan da ne ošteti kožu.

Imate li problema s brkovima?
Kako ih se vi rješavate?

Za kraj, jedna posebna:

How you doing?



Hvala puno na čitanju, do slijedećeg posta,

Nic


You may also like

15 comments:

  1. Hhahah poslednja slika je pobedila! Ja ih srecom nemam previse pa to resavam pincetom. Mrzi me da se voskiram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      uživaj u neimanju dlaka, nažalost meni brzo narastu, pa ih moram svako desetak dana čupkat :/

      Delete
  2. ja inače korisim hladni vosak i uvijek neki problem s njim, ili si nadražim kožu ili dobijem prištiće one sitne, ili sve živo. baš ću probat ovaj vrući vosak, bit će zabavno :D
    a sad si idem depilirat brke (:D) jer nisam ne sjećam se otkad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apsolutno preporučujem vrući vosak, za sva osjetljiva područja :)
      on skupi samo dlake, a od kože se lagano odlijepi, tako da ovo što nadusnica natekne, to je radi očupanih dlaka, a ne oderane kože :)

      ako probaš vrući vosak, obavezno javi kako je prošlo :)

      Delete
  3. Ahahaha, predobra ti je ova posljednja slika :D Probat ću i ja ovo i super je što si stavila slike prije i poslije jer sad stvarno vjerujem da je vrući vosak bolji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D trenutak inspiracije :D

      Ako probaš s vrućim, javi dojmove ;)

      Delete
  4. Odličan post, svaka čast na hrabrosti!
    Ja sam ih dugo vremena posvijetljivala dok nisam napokon shvatili da ni plave brčine nisu privlačne :)))
    Sad koristim hladni vosak i naravno da je s njim uvijek neka zezancija pa redovito više toga moram sređivat pincetom...doće i ovaj topli na red, izgleda mi kao puno bolje riješenje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Rekoh, kad već imam cijeli bush radi dermatitisa, taman prilika za napravit neku recenziju :D

      Ja sam se preporodila s vrućim, prije mi je bila tlaka s hladnim, bilo ga je posvuda, pogotovo ako bi mi se trakica zalijepila za umivaonik...
      Sad je s vrućim pravi beauty ritual, sjednem za stol, uzmem ogledalo, namackam se i očupam :)
      Također se mogu sredit i obrve s njim, ali trenutno samo čupkam dio između obrva, bojim se da ne ostanem bez njih :D

      Delete
  5. I meni je čupko super, koristim ove trakice i njihovu kremu za izbjeljivanje :)

    ReplyDelete
  6. Zadnja slika ti je zakon :D

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hahahah kako je dobra poslednja slika... :D

    ReplyDelete
  8. i moji brkovi su tu negdje ko i tvoji :D mada se uživo to tak ne primijeti, mene užasno živciraju. ja sam mislila probat sa šećernom pastom, al doma ju nikak ne uspijevam skuhat xd tak da ju budem na kraju lijepo kupila, dosta je bilo zajebancije :D

    ReplyDelete
  9. budem probala s ovim,već sam čitala prije no nikako.Ja sam dosad depilirala s čupkovom kremom za depilaciju...i ne nije poslije bilo kao da sam se obrijala da netko ne misli :D čak su se i prorijedile kako je to nekad bilo.No prvo uklanjanje ikad mi je bilo isto vrućim voskom no kod kozmetičarke...ugl sad ih više manje čupkam pincetom no ima ih ohooho i ovaj dio srednji me užasno boli,i bliže nosu,te skoro nikak ne mogu to tako čupkati jer puno plačem onda i kišem kao luda :D pa najćešče sa strane čupkam jer su se prorijedile a po sredini krema :)

    No želim brže i da ne mooram gledati svaki par dana u nove :O Jesam se raspisala :O

    ReplyDelete
  10. Odličan post! Nakon ovog posta dobila si još jednog fana! Odlično! Svakako ću svoje brčine probati srediti na tvoj način. Do sada sam koristila samo pincetu što je duže i bolnije.

    ReplyDelete
  11. Hehehehe, super post ;) Nisu ti brčići prestrašni, ali svejedno, svaka čast što si stavila fotke.. Ja svoje riješavam isto Čupkom, ali trakicama. Ja ih ne režem, ima više čišćenja poslije, ali zato super dođu one uljne maramice.. Ovo mi se čini kao više posla jer moraš grijati cijeli vosak, a ja sam lenja :D

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.