Golden Rose lipstick galore

/
26 Comments
Mislim da nema cure koja voli šminku, a da nije čula koliko su Golden Rose ruževi krasni i divni i sve :)
Ovo će bit još jedan u moru hvalospjeva ovim crno-zlatnim divotama.

Dugo vremena sam iščitavala po forumu i drugim blogovima kako su Golden Rose ruževi nešto najbolje što se dogodilo kozmetici od dolaska Catricea na naše tržište.
Kod nas koštaju oko 25kn, što i nije puno, ali nije ni malo kad uzmem u obzir da je u susjednoj nam BiH cijena tih istih ruževa upola manja.
S obzirom da mi nijanse GR ruževa i nisu toliko jedinstvene i vrište "JA", nisam se nakanila poći do Importanne Centra i isprobat ih.
Naravno, da imaju u ponudi kakve krasne ljubičaste nijanse, pošla bi u haračenje isti čas, ali rozaste nijanse mi ipak nisu bile toliko bitne.

Prije nekoliko mjeseci mi je krasna Biberlee dolazila u posjet te me pitala treba li mi išta od Golden Rosea, jer namjerava poći u njihovu trgovinu prije puta.
Bacila sam se u ponovno iščitavanje svih blogova sa swatchevima i odlučila na nijanse 53, 56, 57, 107 i 123.


Kutije su malo pohabane jer su preživjele put od oko 350km, ali to nije ni bitno.
Ono što kutije sadrže su krasno pigmentirani ruževi :)



Kao što možete vidjeti na slici, GR ruževi dolaze u plastičnom crnom pakiranju sa zlatnim detaljima. Pomalo tacky, ali to nije ni bitno. Plastika je čvrsta i čep ne ispada sam od sebe, tako da ih slobodno možete nositi u torbi, bez straha da će završiti po ključevim i mobitelu.

S obzirom da su slikani po jako vrućem danu, točno se vidi kako su se počeli "znojit. Jadni 123 je najviše patio :D

Golden Rose #53 je koraljno roza nijansa, a čini se da je dupe za MAC Impassioned i MAC Party Parrot. Više o tome možete vidjeti na Beauty&Mess.


Golden Rose #56 je krasna pinky ljubičasta nijansa, zamislite fuksijasto s kap ljubičaste (ide mi ovo opisivanje boja, zar ne? :D)




Golden Rose #57 je čista roza nijansa koja krasno izgleda na usnama, nije neonasta i stoji lijepo i žućama poput mene.




Golden Rose #107 sam vidjela na Eminom blogu i učinilo mi se da bi mogao biti sličan Illamasqua Posture ružu pa sam ga uzela znajući da ga vjerovatno neću apsolutno niti jedan put nosit u javnosti. Osjećam se bolje s plavim ili zelenim usnama, nego s korektorastim ili lila bojama. Kad sam ga prvi put isprobala, shvatila sam da boja čak i nije tako loša i da se možda i uklopi u neki look. Jedina mu je mana što ima lagano sedefasti odsjaj i zube čini žućima. Da je mat, bio bi savršen.




Golden rose #123 je divne smećkasto crvene boje, bit će savršen za jesen. U zadnje vrijeme, nikad dosta tamnocrvenih :)




Jedina mana GR ruževa je jaki umjetni miris. Inače sam osjetljiva na teške mirise, a što ima gore nego kad ruž bazdi po generičkom jeftinom parfemu, koji ishlapi nakon otprilike pola sata od nanošenja?
Illamasqua i MAC su me razmazili krasnim laganim mirisom vanilije :D
Sva sreća da su tako lijepi, inače bi ih jako rijetko koristila, baš radi parfema.






Sad vas lijepo molim da mi napišete koje još nijanse moram imat :D

Hvala na čitanju,
Nic :*










You may also like

26 comments:

  1. 123 je predivna. Nemam ništa njihovo i to baš iz razloga koji si navela - nisam još imala "omgmoramtoimatisadaiodmah" reakciju ni na jedan njihov komad.
    RedHeadTea

    ReplyDelete
  2. Imam 56 i zaljubljena sam u tu nijansu. Imala sam i 53 i isto mi je divan, ali sam ga slučajno ostavila na moru :(
    Nakon ovog posta moram još i imati 107 i 57!
    Žao mi je kaj nemam nikoga u Bosni da mi nakupuje hrpu nijansi po još nižoj cijeni.
    Imam još i nijansu 70 koja je tamnija i malo više smeđa verzija 123, baš prava jesenska nijansa.
    A ak hoćeš ljubičasti, možda da pogledaš Classic liniju u Golden Rosu. Ja sam kupila 2 i skroz sam zadovoljna. Evo slike onih koje sam kupila http://i40.tinypic.com/2sb7see.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, jako mi se sviđa ovaj ljubičasti :)
      imaš možda swatch negdje? (ispregledala sam blog, ali ga nisam našla :) )

      Delete
    2. Malo kasnim, al evo http://i42.tinypic.com/5fm0p0.jpg :)
      Moram ih poslikati za blog čim mi se fotić napokon vrati s popravka.

      Delete
  3. Slike su ti ludilo! :)
    Imam 53 i 56 već odavno, a posljednji ulovi su 73 i 86, nešto su tamniji, taman sad za jesen. :D
    Ali sve se mislim da ću uskoro po još koju nijansu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :*
      zapisujem 73 i 86, vidjela sam swatcheve na tvom blogu i krasni su :o

      Delete
    2. Hvala! <3
      Drago mi je da ti se sviđaju! ;)

      Delete
  4. Predivni su! Imam 53 i 56, ali želi i ovaj 57 :D

    ReplyDelete
  5. Mislim da je meni ostala nijansa 45 u sjećanju kao predivna MLBB nijansa. Imam 53 i 67, odlične su mi teksture, pigmentacije i postojanosti za tu cijenu a sad kad vidim 107 želim ga iako ne znam hoće li mi pristajati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 107 je tako čudna boja da ga moraš imat, barem da ti stoji u stashu :D

      Delete
  6. sve nijanse su mi fantasticne! samo gledam blogove koji recenziraju njihove karmine i padam u iskusenje sve da ih nabavim :D

    ReplyDelete
  7. Ne razumem kako mi mozemo dobro da vidimo boju ruza, jer na rukama i na usnama su dve razlicite boje, koja je logika ? Ako vec radite neku recenziju boja, da li je moguce da to ubuduce bude na usnama, kako bi sve dobilo smisao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je najbitnije da postoje swatchevi na podlaktici, kako bi se najbolje vidjele boje :)
      Na podlaktici je najlakše dobiti realnu boju ruža, jer svatko od nas ima usne različitog inteziteta pigmentacije, tako da je sve to relativno.

      Ali imate pravo, na kraju ovog posta sam se razmišljala ispričat što odavno nije bilo nikakvog random looka na blogu. Razlog tome je što sam potamnila, a ljeti ne nosim puder te zbog toga svi puderi koje imam doma su zimske duh-žute nijanse :)
      ubrzo ću izgubiti boju pa će se i swatchevi na usnama vratiti :)

      Delete
  8. Prelepi su. Ja imam samo jedan koji je najslicniji ovom 107 pa ga bas i ne nosim. NIkako da odem do parfimerije sa GR pa da malo obnovim kolekciju :)

    ReplyDelete
  9. vrlo šaroliko društvo, ali su stvarno svi A1

    ReplyDelete
  10. pre-kra-sni! imam od ovih 53, 56 i 57, a želim 123. imam ih ja još dosta, i sve ih obožavam! meni miris ne smeta, a tako su predivni, pigmentirani, kremasti, lijepih nijansi, povoljni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaš li možda neki još za preporučit? :)

      Delete
  11. Divne si nijanse odabrala i sve bih se usudila nositi osim zadnje, čokoladne. :)

    ReplyDelete
  12. 107 fino blotati i dodati malo balzama, savršena kombinacija :)

    ReplyDelete
  13. Imam 53 i 56, a sutra letim po 123. Divan je!
    Martina

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.