Boring afternoon....

/
4 Comments
Dosadno popodne završi igranjem sa šminkom...

Ljeti izbjegavam sve vrste i oblike pudera za lice, tako da oooodavno nisam našminkala cijelo lice.
Pošto je danas zahladilo, zavukla sam se u sobu i odlučila napraviti malo tamniji look.
Na kraju sam odlučila napravit nekakvi čudni poluombre na usnama i završni dojam je nekako vampirast.

U slijedećem postu popisat ću što sam sve koristila, jer će inačica ovog looka biti dio posta o jednom crvenom ružu.
Dotad vas ostavljam s ove tri slike.






Jedva čekam jesen :)



Pozdrav,
Nic :*




You may also like

4 comments:

  1. Eto bar neko se raduje sto dolazi jesen :) I ja sam pre nekoliko dana nasminkala celo lice, mada sam po licu stavila BB kremu u mikroskopski tankom sloju :D

    ReplyDelete
  2. Tebi ti vamp lookovi tako dobro stoje :))) Mrak :)) Heh, ja sam još u summer bluesu ... ali nadam se da će jesen biti krasna :)

    ReplyDelete
  3. WOW, kakav pogled!! Predivno :D

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.