Thor 2 FOTD

/
5 Comments
Kao što ste mogle vidjeti na facebook stranici bloga, u srijedu sam išla gledati Thor 2 :)
Očekivala sam da će, kao i prije, Loki ukrasti cijeli film, ali sam se ugodno iznenadila kad sam vidjela da su, u odnosu na prvi dio, Kat Dennings proširili ulogu.

Na kraju filma sam zaključila da bi Max Black bila Darcy, da je imala sretno djetinjstvo i da je završila dobar faks :D
Ako ne znate tko je Max Black, nek vas bude sram :P
Trk gledat 2 Broke Girls!

Inače se ne šminkam za kino, jer većinom kasnim i jednostavno mi se ne da, ali sam ovaj put htjela napravit nešto u zelenim i zlatnim tonovima.
Za kraj sam odlučila zapečatit look s Nars Train Bleu, jer smatram da je pristaje svakoj situaciji.

Loša slika hrpe proizvoda koje sam koristila:




Oči:
Lorac Pro palette; eyeshadows Deep purple, Gold and Light bronze
MAC Painterly paint pot
Eveline celebrities crni tuš
Illamasqua precision ink Alchemy
Sugarpill Goldilux pigment
MAC Teal pigment

Obrve:
Catrice Starlight expresso

Lice:
MAC Face&Body C1
Chanel Notorious
Catrice mineral soft powder rouge 120 Wild rose
essence breaking dawn shimmer powder 01 Bella's secret

Usne:
Nars Train bleu










Toliko od mene za danas, odoh na Interliber i Infogamer :)

Pozdrav,
Nic





You may also like

5 comments:

  1. Da sam ja ti, nikad ne bi skidala tamni ruz :D predobro ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. zlatna linija na ocima izgleda perfektno!

    ReplyDelete
  3. Predobra kombinacija. Totalno je po mom ukusu. Predivno!

    ReplyDelete
  4. Kako tebi dobro stoje tamni ruževi to nije humano :D ten ti je divan!

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.