Golden pumps

/
1 Comments
Hello :)

After my CG Ruby pumps mani started showing slight tip wear, I decided to layer it with one coat of p2 golden crackle. I love the crackle effect of p2 crackle polish, but gold is so not my color.


Pozdrav :)

Nakon što se moja CG Ruy pumps manikura počela trošiti na vrhovima, odlučila sam dodati još jedan sloj laka, i to zlatni p2 crackle. Jako volim kako p2 crackle lakovi pucaju, ali zlatna apsolutno nije moja boja.






I like the sparkly red/gold combination, it has a lovely christmasy feel to it. It reminds me of a Christmas wrapping paper :)
But the sad thing is, it's just not me. I can't wait to take it off and paint my nails with a dark nail polish :D

Sviđa mi se kombinacija sljokicavo crvene i zlatne, izgleda baš božićno. Podsjeća me na božićni papir za zamatanje poklona :)
Žao mi je jer mi se lak jako sviđa, ali mi se ne sviđa kako mi stoji. Jedva čekam da ovo skinem i da nalakiram nokte tamnim lakom :D

What do you think?
Što vi mislite?


Thank you for reading,
Hvala na čitanju,

Nic


You may also like

1 comment:

  1. lol, znam kako je kad ti se neki lak svidi a onda zaključiš da to ipak nije za tebe i da ti ne stoji :-(
    srećom, ima dovoljan izbor boja i nijansi za sve ukuse ;-D
    sve najbolje u novoj ti želim draga :-D

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.