MUA Heaven and Earth palette

/
8 Comments
Hello :)


Ovaj post sam namjeravala napisat prije tjedan dana, ali mi se ova paleta toliko ne sviđa, da sam odgađala do danas :/
Prvi problem mi je bio kod obrade slika, jer su glupe nijanse preslične i ovisi o osvjetljenju, postanu skoro iste. Zatim su mi boje toliko bezlične, dosta sjenila se i trusi, tako da jednostavno nisam imala nikakve inspiracije. Jedino što me tjera naprijed je da maknem ovaj post s dnevnog reda :D

MUA Heaven and Earth paletu sam, kao i Undressed iz prethodnog posta uzela preko MUA web shopa, jer sam htjela podebljat zalihu nudastih sjenila. Mogla sam svakako sačuvat tih nekoliko funti, jer vjerujem da ću je jaaaaako malo koristiti.

S obzirom da mi je ovo totalno meh paleta, očekuje vas puuuuuuuuno slika, a malo riječi :D

Za one koji samo gledaju slike, a ne čitaju tekst, evo i brojčane ocjene: 2/5


MUA Heaven and Earth



Od svih dvanaest sjenila u ovoj paleti, najviše su mi se dojmile nijanse pod brojevima 1, 4 i 5. 1 i 4 su prekrasne highlight nijanse sa perlastim odsjajem, a nijansa 5 je smeđa s odsjajem koji je između ljubičaste i boje hrđe.

Swatches of the MUA Heaven and Earth palette 


Ako se ipak odlučite za kupnju, pričekajte kod za 50% koji će MUA objaviti kada njihova facebook stranica dostigne 50 000 fanova.

Hvala vam puno na čitanju, sad slijedi mega picture spam :D





Hvala na gledanju slika :D

Pozdrav,
Nic










You may also like

8 comments:

  1. Meni je ova paleta baš krasna. Swatchevi bi me totalno potakli na kupnju. Baš dobro izgledaju.

    ReplyDelete
  2. Meni su sve boje preslicne,a i ne volim na sebi previse te zemljane tonove. Ja imam Undressed i Glitter ball,a planiram naruciti i starry night, pretty pastels i dusk till dawn sad kad bude 50 % off i jos po koju single sjenku i tu stajem sa njihovim paletama i prelazim na Sleek :-)

    ReplyDelete
  3. meni je bas lijepa paleta (:nudeovisnik:), i svakako ju mislim uzeti uz jos koju kad bude iduci popust (a undressed mi jos stoji netaknuta :D)

    ReplyDelete
  4. U paleti se čine sve boje slične, ali swatchevi su super. Ali da, ne koristim baš puno takve boje, tako da ju def neću naručivati sad kad bude 50% off :D

    ReplyDelete
  5. lol, kad malo bolje razmislim, uštediti ću malo više za poštenu Inglot paletu, ionako sama mogu birati nijanse a jako su kvalitetna sjenila, pa eto. od MUA sam ugrabila Mega maskaru i Eyebrow Kit na forum.hr-u, pa ako i ne bude dobro, sića je :D koliko para toliko muzike.

    ReplyDelete
  6. Ne znam kakve su nijanse uživo, ali na tvojim fotkama izgledaju krasno *__* Postala si pravi pro ;)

    ReplyDelete
  7. super su ti swatchevi i fotke općenito :)

    ReplyDelete
  8. Nice swatches! I'd love to try some MUA products soon.

    ReplyDelete

All images and content, unless stated otherwise, belong to me (Nic).
So don't be a dick and steal them.
If you do, I hope a wrath of thousands burning demon suns rain upon you.
Have a great day.
Powered by Blogger.